Odpowiedzi

2009-11-07T17:34:44+01:00
Uwaga, pilna potrzeba przyjaciela!
Miła, przyjazna kontaktowa dziewczyna szuka pomocnej, zaradnej umiejącej pocieszyć osoby z którą mogłaby się śmiać i płakać!
Prosze o kontakt nr. kom. 456478459!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:36:51+01:00
Pilnie poszukuję przyjaciela !
Musi być optymistycznie nastawiony do życia, wesoły, zawsze radosny. Chciałabym, aby potrafił pocieszyć mnie w każdej chwili słabości. Musi być również otwarty i wygadany. :)
Jeśli jest jakiś chętny, proszę o kontakt: .......
1 5 1