1.Ile promili metra kwadratowego stanowi 1cm kwadratowy?

2.Tylko 10% uczniów klasy 1c rozumiało, co to są punkty procentowe.Kiedy nauczyciel wyjaśnił to pojęcie jeszcze raz, zrozumiało je dwukrotnie więcej uczniów.Kóre zdanie jest nieprawdziwe?
A.Po wyjaśnieniu pojęcie rozumiało 10% więcej uczniów.
B.Po wyjaśnieniu pojęcie rozumiało 100 % więcej uczniów.
C.Po wyjaśnieniu pojęcie rozumiało 10 punktów procentowych więćej uczniów.
D.Po wyjaśnieniu pojęcie rozumiało 20% uczniów.

3.Troje uczniów odczytało dane z tabelki.Obliczyli oni, że:
A:
-Grupę A. ma o 18 % więcej osób niż grupę B.
-Grupę A. ma o 18 % punktów procentowych więcej osób niż grupę B.
-Grupę A. ma o 90 % więćej osób niż grupę B.

B:
Ile z tych wniosków jest prawdziwych?
A.ŻADEN
B.JEDEN
C.DWA
D.WSZYSTKIE

TABELA( mniej/więcej wygląda tak:) :

grupy krwi w polsce

O | A | B | AB|
----|-----|----- |------
33%|38%|20% | 9%|

...xd

Sorka za tak mało punktów, ale niestety tylko tyle mam , z góry dzięki . Pozdrawiam.:*

3

Odpowiedzi

2009-11-07T17:43:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:46:11+01:00
  • aadd
  • Początkujący
2009-11-07T18:03:09+01:00
2. b) i c)
3. b)
Ale w zadaniu 3 nie jastam pewna ;)
4 1 4