Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T17:48:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:49:53+01:00
Wzór ogólny: 90° - szerokość + 23°27 min

90° - 57° + 23°27 min = 56°27 min

Odp. Słońce nad widnokręgiem góruje na wysokości 56°27 min.

Pozdrawiam :)
9 4 9
2009-11-07T18:21:15+01:00
Moskwa:
DANE:
h=?
fi(szerokość geograficzna)= 57stopni N
22czerwiec
h=90stopni - fi+ 23 stopnie 27 minut
h=90stopni - 57 stopni+ 23 stopnie 27 minut= 56 stopni i 27 minut
odp: Wysokość słońca nad horyzontem wynosi 56 stopni i 27 minut.
3 2 3