Mały książę powiedział: "Lecz byłem za młody żeby umieć ją kochać" - Czy zgadzasz sie z pogladem małego ksiecia ze tylko dorosły umie kochac i ze trzeba nauczyc sie okazywac drugiej osobie miłosc. Jak rozumiesz wypowiedz Małego Księcia.

Na podstawie książki "Mały książe" (chodzi tu miłosc małego ksiecia do Róży)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:54:48+01:00
Uwazam ze nie tylko dorosli moga umiec kochac. Milosc jest wspaniala rowniez nastoletnia. Czlowiek uczy sie kochac przez cale zycie. Powinien sie tego uczyc. Milosc stopniowo dojrzewa. I jest piekna nie tylko w okresie mlodzienczym-rowniez milosc staruszkow jest piekna. Kazdy ja rozumie inaczej, kazdy kocha inaczej. Nawet dorosli popelniaja bledy.
Maly Ksiaze kochal roze, ale nie umial sie nia dostatecznie opiekowac, co potrafi dorosly. Jednak liczy sie uczucie.
Dlatego uwazam ze stwierdzenie to nie jest prawda.
8 4 8
2009-11-07T18:31:17+01:00
Uważam,że nie tylko dorośli potrafią i mogą kochac.
W każdym wieku miłośc jest tak samo ważna, mimo że okazuje się ją w całkiem inny sposób.
Wypowiedź Małego księcia można zrozumiec różnie. Ja myślę,że po prostu Mały Książę uważa,że nie umiał okazac miłosci do róży i myśli,że to kwestia wieku.
10 3 10