Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T18:01:16+01:00
Nie mam za bardzo doświadczenia, ale wiem jak zdrowo się odrzywiać.

Poniedziałek:
Marchewki - dla uodpornienia wzroku i umysłu
i jakiekolwiek białko, dla zdrowej zdolności myślenia.

Wtorek:
Kakao, chleb z sałątą i z szynką,
ewentualnie z pomidorem.

Środa:
Jajko, pomidor, mleko, coś zielonego np.
brokuły.

Czwartek:
Dwie kanapki z szynką i z pomidorem oraz herbata.

Piątek (pamiętaj, aby w piątek nie jeść szynki, ani rzadnych wędlin):
Płatki śniadaniowe: kukurydziane lub miodowe,
a na mały dodatek, mała skibka chleba z pasztetem ;]]


Sam muszę go zastosować ;]]
A w niedziele i sobotę możesz sobie odpuścić i zjeść coś WIĘCEJ, ALE NIE ZA DUŻO kalorycznego.
1 5 1
2009-11-07T18:52:05+01:00
DZIEŃ 1. Śniadanie Omlet z 10 ubitych białek, wymieszanych z naturalnym serkiem homogenizowanym (ok. 100 g) i kawałkami różnokolorowych papryk, całość posypana świeżymi ziołami, notką pietruszki i szczypiorkiem.
Przekąska Niskotłuszczowy jogurt naturalny (ok. 150g), brzoskwinia.
Lunch Przekąska z karczochów.
Podwieczorek Sałatka owocowa z moreli, kiwi, 1/2 szklanki czerwonych winogron i kulek melona, skropionych sokiem z pomarańczy i posypanych miętą
Kolacja Pizza pepperoni według 5 czynników: na gotowym blacie ciasta (o średnicy ok. 20 cm) ułóż pokrojonego pomidora, plastry chudej wędliny i odtłuszczonej mozzarelli, oraz kawałki papryki i kilka oliwek. Po zapieczeniu posyp świeżym oregano.
DZIEŃ 2. Śniadanie 1/2 szklanki płatków wielozbożowych, zmieszanych ze szklanką odtłuszczonego mleka, 3-4 rozdrobnione orzechy laskowe, 1/2 szklanki owoców sezonowych, posypanych cynamonem.
Przekąska Koktajl ze szklanki jagód (mogą być mrożone) i szklanki maślanki.
Lunch Polędwica wołowa pieczona na grillu (ok. 150 g), gotowana fasolka szparagowa (2 szklanki) przyprawiona parmezanem (łyżka), sałatka z rukoli i pomidorków koktajlowych.
Podwieczorek Dip z serka homogenizowanego (ok. 100 g), ogórka zielonego, łyżki rozdrobnionych orzechów włoskich i koperku, do tego pokrojona w paski papryka.
Kolacja Kurczak po chińsku.
DZIEŃ 3. Śniadanie Omlet z 10 białek, łyżki mleka, 4 łyżek płatków owsianych i pokrojonego w plasterki jabłka, posypany cynamonem.
Przekąska Twarożek granulowany (ok. 150 g) zmiksowany z listkami bazylii, seler naciowy, kawałki ogórka lub papryki (warzywa maczasz w sosie z twarożku i chrupiesz).
Lunch Sznycel z indyka (ok. 150 g), sałatka z pomidorków koktajlowych i sałaty, kromka (ok. 40 g) pieczywa razowego.
Podwieczorek Sałatka z kolorowego makaronu (ok. 3 łyżki suchego), sałaty endywii, ugotowanych krewetek (ok. 100 g), zmieszanych z sosem z oliwy i cytryny - całość posypana parmezanem albo innym serem żółtym (łyżka).
Kolacja Łosoś pieczony na grillu z przyprawami (dzwonko ok. 150 g), sałata z sosem winegret i pomidorkami koktajlowymi, brokuł gotowany na parze, ryż pełnoziarnisty (ok. 50 g).
DZIEŃ 4. Śniadanie Francuski tost.
Przekąska Koktajl z truskawek (szklanka) i jogurtu naturalnego (ok. 150 g).
Lunch Kawałki kurczaka po hindusku w sosie curry, kromka (ok. 40 g) pieczywa pełnoziarnistego.
Podwieczorek 2 ciasteczka ryżowe, koktajl ze szklanki owoców sezonowych (mogą być mrożone) i jogurtu naturalnego (ok. 150 g).

Kolacja Spaghetti (ok. 50 g) z kawałkami ugotowanego albo upieczonego mięsa z kurczaka (ok. 100 g), sosem pomidorowym, świeżą bazylią i startym parmezanem (łyżka).
DZIEŃ 5. Dzień oszusta: jesz to, na co masz ochotę.
DZIEŃ 6. Śniadanie Jajecznica z 5 białek, pomidorów i chudej wędliny (2-3 plasterki).
Przekąska Serek wiejski (ok. 150 g), gruszka.
Lunch Sałatka z ugotowanego mięsa drobiowego (ok. 100 g), pomidorków koktajlowych, 5 jajek przepiórczych i sałaty, posypana grzankami razowymi i tartym parmezanem (łyżka).
Podwieczorek Sałatka z tuńczyka (ok. 80 g), zielonej sałaty, pomidorów, ogórków i koperku.
Kolacja Pieczona lub grillowana pierś kurczaka (ok. 150 g), groszek w strąkach, marchewka gotowane na parze, ryż pełnoziarnisty (ok. 50 g).
DZIEŃ 7. Śniadanie Owsianka na odtłuszczonym mleku (z 4 łyżek płatków owsianych), posypana rozdrobnionymi orzechami włoskimi (1-2), kilkoma suszonymi śliwkami, doprawiona cynamonem.
Przekąska Jogurt naturalny (ok. 150 g) wymieszany ze świeżymi jeżynami (1/2 szklanki) albo 2 łyżkami suszonej żurawiny bez cukru.
Lunch Risotto grzybowe.

Podwieczorek Kawałek melona (ok. 1/8) owiniętego w plaster łososia wędzonego, skropionego cytryną, tost pełnoziarnisty na ciepło.
Kolacja Pieczona pierś kurczaka (ok. 150 g) w ziołach, dziki ryż (ok. 50 g), warzywa gotowane na parze: kilka marchewek, strączków groszku.
1 5 1