Odpowiedzi

2009-11-07T18:09:38+01:00
Deltoid podzielono wzdłuż przekątnej długości 12 cm na dwa trójkąty o wysokościach 6 cm i 8cm.oblicz pole tego deltoidu
12x(6+8)x0.5=12x14x0,5=12x7=84cm do kwadratu
113 1 113
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T18:10:01+01:00
P1 = 12cm *6 cm /2
P1 = 36cm2
P2= 12cm* 8cm/2
p2= 48cm2
P=P1=P2
P= 36cm2 + 48cm2
P = 84cm2

:))
73 4 73
2009-11-07T18:13:47+01:00
A=12cm
b=14 bo jesli dodamy wysokości tych trójkątów które otrzymaliśmy wyjdzie1 4 8 +6 =14

P=ab/2
P=14cm*12cm/2
P=84cm²
odp. pole deltoidu wynosi 84cm²
22 3 22