Odpowiedzi

2009-11-07T18:17:27+01:00
1 dzień
x- nieobecni
8x obecni

2 dzień
x+2- nieobecni
8x-2- obecni
x+2=2a%(8x-2)
x+2=0.2(8x-2) /:10
10x+20=16x-4 /-16x
-6x=-24 /:(-6)
x=4
8x=32
24 3 24
2009-11-07T18:25:18+01:00
Wczoraj na matematyce
x- nieobecni
8x obecni

DZisiaj
x+2- nieobecni
8x-2- obecni
x+2=2(8x-2)
x+2=⅕(8x-2) /:10
10x+20=16x-4 /-16x
-6x=-24 /:(-6)
x=4
8x=32
Odp.w tej klasie jest 32 uczniow
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T18:28:51+01:00
X - liczba uczniow obecnych
y liczba uczniow nieobecnych

{x=8y
{y+2 =20% (x-2)

{8y=x
{y+2 = 1,6y-0,4

{x=8y
{0,6y=2,4

{x=8y
{y=4

{x=32
{y=4


Pozdrawiam! :)

26 3 26