Odpowiedzi

2009-11-07T18:21:05+01:00
W mojej rodzinie jest taki zawsze przestzregany rytułał.
Co niedzielę, gdy wracamy z porannej Mszy Św. idziemy do domu mojej babci i tam zjeżdża się cała rodzina. Wspólnie siedzimy przy stole i kawie, oczywiscie babcia piecze pyszne placki. Rozmawiamy o przygodach , zdarzeniach, zmartwieniach, wymieniamy swoje myśli. I tak w miłej atmoswerze spedzamy przedpołudnie niedzieli.
3 3 3
2009-11-07T18:25:58+01:00
Mój rytuał rodzinny jest taki.
Codziennie rano wstajemy o 7.[oprócz soboty i niedzieli]
Potem jemy śniadanie.Idziemy do szkoły.Wracamy ok.14.Jemy obiad.Czytamy książki,siedzimy przy komputerze czy czytamy.
Sprzątamy dom.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:54:56+01:00
Moim rytuałem rodzinnym w weekendy są cosobotnie porzadki. Wstajemy rano przed godziną dziesiątą i zabieramy się do sprzątania. Gdy wszystko lśni już czystością wspólnie robimy ciasto. Wieczorem siadamy przed telewizorem i przy pysznych wypiekach oglądamy telewizję. Gdy wszyscy są już po kąpieli włączamy jakiś wspólnie wybrany film.
3 3 3