Plan 6 letni uchwalony na lata 1950 – 1955 zakładał:

1. wzrost produkcji przemysłowej o 158%
2. wzrost dochodu narodowego o 112%
3. wzrost produkcji rolnej o 120%
4. wzrost produkcji maszyn o 365 %

Prosze o pomoc..
Pilne..
Z gory dziekuje ;** ;))

3

Odpowiedzi

2009-11-07T18:18:53+01:00
1. wzrost produkcji przemysłowej o 158%
2009-11-07T20:58:43+01:00
wzrost produkcji przemysłowej o 158%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T23:43:34+01:00
Plan 6 letni uchwalony na lata 1950-1955 zakładał wzrost produkcji przemysłowej o 158% oczywiście plan ten spalił na panewce.