W okresie tzw. odwilży po śmierci J. Stalina z terytoriów ZSRR w ramach tzw.
repatriacji do kraju powracało wielu Polaków z 1,5 miliona wcześniej zesłanych do
łagrów. Oficjalne dane obejmujące lata 1955-1957 określały liczbę powracających na:
a. blisko 100 tysięcy
b. około 230 tysięcy
c. ponad 350 tysięcy
d. blisko pół miliona

3

Odpowiedzi

2009-11-07T18:20:46+01:00
B. około 230 tysięcy
nie jestem pewna
2009-11-07T18:37:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:09:29+01:00
Albo b albo d choc bardziej bym byla za odp d.