Wpisz cechy bakterii, które pozwalają im na zasiedlenie podanych środowisk życia:
skóra, drobiny kurzu, różne przedmioty...............................
wnętrze organizmu.......................................................
gorące źródła..............................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:28:27+01:00
1. jest ich dużo i potrafią się dostosować do praktycznie każdych warunków
2. patrz wyżej
3. najlepiej się rozwijają tam, gdzie jest gorąco i wilgotno
2009-11-07T20:28:02+01:00
Przetrwalniki
-oddychanie beztlenowe,rzeska
-sciana komórkowa