Odpowiedzi

2009-11-07T18:30:54+01:00

r= 1/2 d, czyli 3

odrazu pole koła ;d

wzór na pole koła P= 2πr²
P= 2*π3²= 2π9 = 18π ≈ 56.52
4 1 4
2009-11-07T18:33:53+01:00
Wzor na przekatna kwadratu: a razy pierwiastek z dwoch

wiec tak:
a razy pierwiastek z dwoch rowna sie 6.
wiec a wynosi 3 pierwiastki z dwoch.
a to bok kwadratu.

skoro promien kola to 1/2 boku kwadratu to promien wynosi 3pierwiastki z dwoch na dwa = 1,5pierwiastkow z dwoch

:)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T18:36:14+01:00
Więc :

przekątna kwadratu - d
d = 6
r =?
d = a^2 ( ^ to jest symbol pierwiastka)
6 = a^2 / :^2
6/^2 = a
a= 6/^2 * ^2/^2
a = 6^2
r = a/2 lub 1/2*a
r= 6^2/2
r= 3^2
Vłuala :D

8 1 8