Drukarka laserowa drukuje z kolorze do 20 stron na minutę. Drukarka ta w tym samym czasie może drukować o dwie strony więcej, jeżeli wydruk jest czarno-biały.
a) Ile stron może wydrukować w kolorze ta drukarka w ciągu 10 minut?
b) O ile więcej stron można wydrukować w ciągu godziny na tej drukarce, rezygnując z wydruku kolorowego na rzecz czarno-białego?

3

Odpowiedzi

2009-11-07T18:33:22+01:00
A) 10x20= 200
b) 40x60 - 20x60 = 2400-1200 = 1200
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T18:36:59+01:00
A) 20*10=200
b)20*60=1200
22*60=1320
1320-1200=120
W ciagu godziny mozna wydrukowac 120 stron wiecej .



(* to mnozenie)
3 5 3
2009-11-07T23:28:20+01:00
A)10*20= 200 stron
b)60*20=1200 stron
60*22=1320
1320-1200=120
2 3 2