Wpisz cechy bakterii, które pozwalają im na zasiedlenie podanych środowisk życia:
skóra, drobiny kurzu, różne przedmioty...............................
wnętrze organizmu.......................................................
gorące źródła..............................................................

3

Odpowiedzi

2009-11-07T19:27:33+01:00
1. jest ich dużo i potrafią się dostosować do praktycznie każdych warunków
2. patrz wyżej
3. najlepiej się rozwijają tam, gdzie jest gorąco i wilgotno
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:31:03+01:00
Skóra....- jest to idealne srodowisko w jakim mogą zyc,
wnętrze organizmu- maja duzo pozywienia, latwo sie rozprzstrzeniaja i to co wyzej
gorące zródla- z jednej strony miejsca cieple i wilgotne to idealne warunki ale z drugiej srtony wysoka tem. zle sluzy bakteria poniewaz moga wtedy zginac
9 2 9
2009-11-07T20:27:29+01:00
-przetrwalniki
-oddychanie beztlenowe,rzeska
-sciana komórkowa
9 4 9