Odpowiedzi

2009-11-07T18:44:31+01:00
Założyć sobie podpaske.
idź do mamy i powiedz: mamo, dostałam miesiączke
1 3 1
2009-11-07T18:46:00+01:00
Jak powiedzieć o tym mamie?
Po prostu idź do niej i jej powiedz to od razu w końcu to nie wstyd ponieważ każda dziewczyna dostanie prędzej czy później miesiączkę.

Jak zareagować na pierwszą miesiączkę??
Normalnie .
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T18:45:43+01:00
Normalnie. Poczatek bedzie trudny ale nie ma sie czego wstydzic. Po prostu powiedziec mamie ale najpierw zalozyc podpaske.
1 1 1