Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T18:43:58+01:00
2009-11-07T18:44:48+01:00
300 zł - przed obniżką
20 % z 300 = 60 zł
300 zł - 60 zł = 240 zł [buty po pierwszej obniżce]

240 - buty po I obnizce
10 % z 240 = 24 zł
240 zł - 24 zł = 216 zł .

Odpowiedź. Buty po obniżkach kosztowały 216 zł ;)
1 5 1
2009-11-07T18:44:36+01:00
Cena początkowa- 300zł
po obniżce 20% - 240zł
po kolejnej obniżce- 216zł
1 5 1