Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T18:51:36+01:00
Wojtek ma psa, kota, królika i chomika. Wszystkie zwierzęta ważą razem 11,95kg. Kot, królik i chomik ważą razem 3,7kg, królik i chomik ważą razem 0,95kg. chomik waży 15dag. Ile waży królik, kot i pies?
x-waga psa
y-waga królika
z-waga kota

x+y+z+0,15 = 11,95
y+z+0,15 = 3,7
y+0,15 = 0,95 => y=0,8 kg

0,8+z+0,15 =3,7
z=2,75 kg

x+0,8+2,75+0,15=11,95
x=8,25 kg





3 5 3
2009-11-07T18:57:51+01:00
Królik i chomik - 0,95kg
Chomik - 15 dag

Królik = 0,95 - 0,15 = 0,80 kg


Kot, królik i chomik - 3,70 kg
Królik i chomik - 0,95kg

Kot = 3,70kg - 0,95kg = 2,75kg

Pies = 11,95 kg - kot - królik - chomik(3,70kg)
Pies = 11,95 kg - 3,70 kg = 8,25 kg

Odp. Królik waży 0,80 kg, Kot 2,75kg, Pies 8,25kg
2 5 2
2009-11-07T19:16:33+01:00
Pies- 11,95kg-3,7kg=8,25 kg
Kot - 3,7kg-0,95kg=2,75kg
Królik - 0,95kg-0.15kg=0.8kg
Chomik - 0,15kg