Odpowiedzi

2009-11-07T18:53:53+01:00
Ta postać powinna być przede wszystkim mądra. Powinna znać dużo języków a także powinna odrabiać za mnie lekcje;) Chciałabym żeby umiała mnie zrozumieć i zastąpiła mi przyjaciół.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:01:30+01:00
Postacią, którą wymyśliłam jest robot Mafloy.
Sama go wykreowałam, więc jak się idzie domyśleć jest mi bardzo bliski.
Jest to postać dość niska o charakterystycznych 'robocich' rysach ciała i twarzy. Zbudowany został z lśniącej stalowo-srebrnej blachy. Elementem przykuwającym uwagę są, jak sądzę, jego oczy.
Gałki oczne są koloru niebieskiego, lekko przymknięte.
Jego ciało, jeśli można tak powiedzieć, zdobią okrągłe śruby.
Jest on w pewnym sensie komputerem, więc posiada także jego cechy.
Nie ma w sobie nic co ludzkie. Ani uczuć, ani charakteru...
Serce stanowi wbudowana płyta do sterowania nim.
Łzy to krople oleju napędzającego go, ale tak naprawdę nie objawiają się w chwilach smutku czy cierpienia, ale wtedy, gdy wleje się go za dużo.



Coś takiego ? ;)

1 5 1