Odpowiedzi

2009-11-07T18:56:05+01:00
Wg czasu LA doleci 3 lipca o 7. Czas tokio jest przesunięty o 17h do przodu czyli doleci o północy z 3 na 4 lipca według czasu miejscowego
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T18:58:36+01:00
118°+140°=258°
258°*4'=1032'
1032'/60=17h12 min

21.00+17h 12min= 14.12 ---> o tej godzinie względem Tokio wyruszy samolot 3 lipca
14.12 +10h= 00.12

samolot wyląduje o 00.12 4 lipca
20 4 20
2009-11-07T22:33:36+01:00
118 W + 140 E = 258
258 x 4 = 1032 min
1032 min = 17 godzin i 20 minut

21.00 + 17,21 = 14.21

14.21 + 10 godzin = 00.21 będzie w Tokio
10 3 10