Mieszaniny
mak z solą kuchenną
opiłki żelaza z cukrem
woda z denaturatem
mąka z wodą
cukier z piaskiem
woda z benzyną
opiłki żelaza z kaszą
Trzeba podać rodzaj tych mieszanin oraz metody ich rozdzielania.
Może jeszcze ktoś wie do krzyżówki : Inaczej przezroczysta ciecz. Na 8 liter.

2

Odpowiedzi

2009-11-07T18:57:12+01:00
1. mieszanina niejednorodna / nie wiem
2. mieszanina niejednorodna/ za pomoca magnesu
3.roztywór/ odparowywanie
4. zawiesina/ dekantacja i saczenie
5.nie wiem
6. koloid/ za pomoca rozdzielacza
7.za pomoca magnesu ( magnes przyciagnie zelazo )
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:01:14+01:00
Mak z solą kuchenna- mieszanina niejednorodna, mechaniczny sposób rozdzielenia
opiłki żelaza z cukrem-mieszanina niejednorodna,metoda rozdzielenia:za pomocą magnesu
woda z denaturatem-mieszanina jednorodna, metoda rozdzielenia: destylacja
mąka z wodą-mieszanina niejednorodna, sposób rozdzielenia: sączkowanie, sendymencja
cukier z piaskiem- mieszanina niejednorodna, sposób rozdzielenia: przesitkować
woda z benzyną-mieszanina jednorodna, sposób rozdzielenia: destylacja
opiłki żelaza z kaszą-mieszanina niejednorodna sposób rozdzielenia:za pomocą magnsu
6 4 6