Odpowiedzi

2009-11-07T19:04:52+01:00
Adwersarz (łc. adversarius - przeciwny) przeciwnik w dyskusji, osoba wrogo nastawiona.


I zdanie:

Adwersarzami w zemście są Cześnik Maciej Raptusiewicz i Rejent Milczek, gdyż ciągle kłócą się o mur.

105 4 105
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:13:23+01:00
Adwersarz-przeciwnik w dyskusji, osoba wrogo nastawiona
Książka kończy się szczęśliwym zakochaniem się dzieci obu adwersarzy.
77 4 77