Odpowiedzi

2009-11-07T19:12:27+01:00
To znaczy zgrzeszyć i nie zgrzeszyć!!!!! Tak ja przynajmniej sądzę^^
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:12:48+01:00
Widzimy ludzi wierzących,którzy wierzą w Boga,ale nie potrafią przyznać się przed np. kolegami do swojej wiary,ponieważ wstyd.Przykładem do nieprzyznania się do wiary jest Piotr,który 3 razy wyparł się Jezusa,a przykładem pozytywnego zachowania w tym przypadku jest jeden ze świętych, który stracił ,życie broniąc swojej wiary.
6 4 6
2009-11-07T19:18:31+01:00
Przyznać się do Jezusa to wierzyć modlić się i chodzić do kościoła
i czytać ewangelie.
wyprzeć się jezusa to utracić wiarę przestać modlić się chodzić do kościoła grzeszyć oraz bluznić na jezusa w otoczeniu aby koledzy uznali cię za lepszego żeby powiedzieli co ty wierzysz w Jezusa
3 3 3