Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:17:14+01:00
2009-11-07T19:19:49+01:00
W załączniku znajdziesz wszystko :)

Pozdrawiam :)
2009-11-07T19:23:00+01:00
Tabelka
p------q--------p∧q-----~(p∧q)-----~p----~q------(~pv~q)------~(p^q)<=>(~pv~q)
1------0 ------- 0 --------- 1-----------0------1---------1------------------1
1------1-------- 1-----------0-----------0------0---------0------------------1
0 -----0---------0-----------1-----------1------1---------1------------------1
0------1---------0-----------1-----------1------0---------1------------------1
jest tautologia