Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:24:02+01:00
1.W truchcie.
2.W marszu.
3.W staniu.
4.W klęku.
5.W siadzie.
6.W leżeniu.
a) ćwiczenia z głową np. jakies krążenia.
b) ćwiczenia barków.
c) ćwiczenia rękoma
d) ćwiczenia tłowia
e) ćwiczenia stawami kolanowymi
f) ćwiczenia stawamy skokowymi.

W truchcie możesz : krążenia barkami, rękoma, jakeś podskoki, przeplatanki.
W marszu np : wymachy nóg, rąk.
W staniu np : jakieś skłony, krążenia, przysiady.
W klęku np : krążenia biodrami, barkami, wypychanie bioder w przód, pompki damskie.
W siadzie np : skłony do siady rozkrocznego, prostego, skrzyżnego.
W leżeniu np : wymchy nóg, rąk.

To tak w skrócie. ; )
Możesz se wiele dodać i pomieszać. ; )
11 3 11
2009-11-07T19:31:28+01:00
Jak mnie uczono to rozgrzewkę zaczyna się od biegu a później od góry do dołu więc napiszę jak ja robiłem.

Bieg
1.Skip A(bieg kolanami do góry)
2.Skip B(bieg dotykając stopami pośladków.
3. Krok dostawny
4. Skoki prawa ręka lewa noga i na odwrót
5.Przeplatanka

Stojąc
1.Kręcenie głową w jedną i w drugą stronę. Nie chodzi tutaj żeby jak najszybciej bo może się coś stać.
2.Wymachy ramion. Raz obie do przodu. Raz obie do tyłu. Oraz raz na przemian.
3. Skłony do lewej i do prawej nogi
4. Krążenie bioder w obie strony.
5. Zgięcie kolan. Złapanie rękami i obroty nimi.
6.Przysiady
7. Rozgrzewanie stawów skokowych. Postawić jedną nogę w pozycji takiej aby tylko palcami dotykała podłoża i krążenie stawem skokowym.
8.Jeżeli są drabinki to każdą z nóg na jak najwyższy szczebel i chwile poczekać.
9.Zwis na drabince

Leżąc
1.Pompki
2.Nożyce
3.Skłony do lewej i do prawej
4.Rowerek



13 4 13