Odpowiedzi

2009-11-07T19:20:25+01:00
Pozytywne; coś śmiesznego, zabawnego
negatywne: coś co mogło kogoś skrzywdzić , zranić, sprawić komuś przykrość
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:20:42+01:00
Pozytywne :
dowcip może rozśmieszyć kogoś ,poprawić humor,rozbawić publiczność , mozna sie nim obronic przed słowem kłamałes powiedziec ze ja tylko żartowałem
negatywne:
Nabijać się z kogoś , robić żarty na telefon czy domofon, robić komuś przykrość zartami,żartować sobie z rodziny czy osoby ważnej dla drugiej.
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T19:34:46+01:00
Negatywnie mozna nazwac np.dowcipy kture cieszą tylko mnie.
Piosenka żartobilwa moze zawierac tekst śmieszny ale negatywny wplyw na otoczenie i obrazliwa.Obraz moze byc namalowany zartobliwie np. postac kogos ale ten zart nie bedzie tej osobie opowiadał i niebedzie mu do smiechu wrecz obrarzal.Przy rozmowie z drugą osobą nozemy powiedziec cos z żartem na jej wygład ,nas to cieszy a osoba moze czuc sie obrazona.Mowi sie czesto o ludzkich i uzywamy czasami żartobliwego określenia np.złośnica,diablica ,dla tej osoby i otoczenia to nie zart lecz obraza i oznaka złego wychowania
2 2 2