Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:30:25+01:00
Na wyżynie śląskiej głównym surowcem mineralnym jest węgiel kamienny . występują tu także rudy cynku i ołowiu oraz rudy miedzi.
elementami tego krajobrazu są:
-kopalnie(wieże wyciągowe)
-kominy fabryczne
-hałdy
-liczne miasta , drogi , koleje
2 1 2
2009-11-07T20:55:30+01:00
Na nizinie śląskiej :znalazłam jedynie rudy miedzi i srebra koło Legnicy i Bogatyni.