Odpowiedzi

2009-11-07T19:20:59+01:00
Polska -rybałtami
Niemcy - minnesingerami
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:21:28+01:00
W średniowieczu rozwijała się także muzyka świecka. Wiadomo o niej niewiele. Uprawiali ją wędrowni muzycy
Polska -rybałci
Niemcy - minnesingerzy
którzy byli jednocześnie kompozytorami i wykonawcami swoich dzieł.
3 3 3
2009-11-07T19:22:59+01:00
Polska-rybałtami
niemcy-minnesingerami
1 5 1