Odpowiedzi

2009-11-07T19:23:11+01:00
Bezpłciowe(przez np. pączkowanie drozdze) lub płciowe (człowiek, pies)

Pozdro !
6 3 6
2009-11-07T19:34:19+01:00
O ile pamiętam to:
płciowe - u ssaków
bezpłciowe (po przez pączkowanie ) - rośliny , grzyby
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T19:45:34+01:00
Sztucznego zapłodnienia
zapłodnienia krzyżowego
samozapłodnienia
zapłodnienie zewnętrzne
zapłodnienie wewnętrzne
8 4 8