Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:39:38+01:00
A=F:m
a=v:t
v/t=F/m
F*t=m(roweru)*v /:v
F=m1(masa chłopca)g --->
m1*g*t=m*v /:g*t
m1=m*v:g*t

do tego punktu dotarlem xDD i nie wiem co dalej. ale moze jakis pomysl ci podsunolem ale watpie ;p
  • Oola
  • Początkujący
2009-11-08T21:39:33+01:00
Dane:
F-100N
v-36km/h= 36000/3600= 10m/s
m roweru-20

Szukane:
m Konrada- ?

Rozwiazanie:
m= F/m
m= 100/10
m=10

10kg.+20kg.=30kg.
1 1 1
2009-11-08T21:56:51+01:00
F=100N
v=36km/h= 10m/s
m roweru=20 kg

F=m*a

m=F/a

trzeba a jakos obliczyc

podstawic do m = F/a i od masy która wyjdzie odjąć 20 kg i to bedzie wynik:)

1 1 1