Odpowiedzi

2009-11-07T19:41:22+01:00
Sobota
8.00 - pobudka
8.05 - poranna gimnastyka
8.20 - poranna toaleta
9.00 - śniadanie
9.30 - pomoc w domowych obowiązkach
13.00 - obiad
13.30 - przebywanie na świeżym powietrzu
17.00 - powrót do domu ( obowiązkowe umycie rąk )
17.05 - odrabianie lekcji
19.00 - kolacja ( umycie rąk )
19.30 - czytanie książek, oglądanie telewizji
21.30 - wieczorna toaleta
22.00 - sen

Niedziela
8.00 - pobudka
8.05 - poranna gimnastyka
8.20 - poranna toaleta
9.00 - śniadanie
9.30 - wyjście do kościoła
10.00 - kościół
11.00 - powrót do domu
11.30 - przebywanie na świeżym powietrzu
14.30 - obiad ( obowiązkowe umycie rąk)
15.30 - odwiedzanie krewnych
19.30 - kolacja ( umycie rąk )
20.00 - czytanie książek, oglądanie telewizji
21.15 - spakowanie się do szkoły
21.30 - wieczorna toaleta
22.00- sen

Tylko szkoda, że mój weekend tak nei wygląda ;)
3 1 3
2009-11-07T19:41:22+01:00
SOBOTA
piszesz o godzinę o której stajesz
Sprzątam dom
14:00 Jem obiad
15:00 oglądam TV
16:00 Odrabiam lekcje
18:00 odpoczywam
19:00 Robię kolacje i jem
20:00 gram komputerze
21:00 idę się myć
22:00 idę spać


Samstag
Schreiben Sie etwa eine Stunde, von denen Sie sich
Ich sauberen Häusern
Ich esse mittags 14:00
15:00 ich fernsehen
16:00 do Schreiben Unterricht
18:00 odpoczywam
19:00 Abendessen und ich essen
20:00 Ich spiele Computer
21:00 Ich gehe zu waschen
22:00 ich schlafen gehe

Niedziela
np 9:00 wstaje i jem śniadanie
12:00 idę do kościoła
13:00 jem obiad
14 :00 oglądam TV
16:00 uczę się
17 :00 gram na komputerze
19:00 szykuję kolację i ją jem
np 20:00 oglądam taniec z gwiazdami
21:00 idę się myc
22:00 ie spać


Sonntag
zum Beispiel steigt 9:00 und frühstücken
12:00 Ich gehe in die Kirche
13:00 beim Abendessen
14: 00 ich fernsehen
16:00 ich lernen kann
17: 00 Ich spiele auf dem Computer
19:00 Uhr ist Abendessen vorbereiten und essen
zB 20:00 Uhr Tanz mit den Stars
21:00 Ich gehe myc
22:00 e Schlaf

Jak coś będzie źle to napisz pozdr
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T23:11:14+01:00
Sobota
8.00 - budzę się
8.05 - poranna gimnastyka
8.20 - poranna toaleta
9.00 - Jem śniadanie.
9.30 - Pomagam w wypełnieniu obowiązków domowych.
13.00 - Jem obiad.
13.30 - Przebywam na świeżym powietrzu.
17.00 - Wracam do domu. (obowiązkowo myję ręce.)
17.05 - Odrabiam moją pracę domową.
19.00 - Jem kolację. (myję ręce)
19.30 - Czytam książkę lub oglądam telewizję. (relaks)
21.30 - wieczorna toaleta
22.00 - idę spać.

Niedziela
8.00 - budzę się
8.05 - wykonuję poranną gimnastykę.
8.20 - idę się umyć. (poranna toaleta)
9.00 - jem śniadanie
9.30 - idę do kościoła
10.00 - msza w kościele
11.00 - wracam do domu
11.30 - przebywanie na świeżym powietrzu
14.30 - jem obiad i myję ręce
15.30 - Odwiedzam krewnych.
19.30 - Jem kolację. (myję ręce)
20.00 - Czytam książkę lub oglądam telewizję.
21.15 -Pakuję się do szkoły

21.30 - myję się.
22.00- idę spać.

Der Samstag
8.00 - ich wache auf
8.05 - die Morgengymnastik
8.20 - die morgendliche Toilette
9.00 - ich frühstücke.
9.30 - Ich helfe in die Privat Pflichten zu erfüllen.
13.00 - Ich zu Mittag essen.
13.30 - Ich lege an der frischen Luft zurück.
17.00 - Ich heimkehren. (obligatorisch wasche ich mir Hände.)
17.05 - ich arbeite meine Hausaufgabe ab.
19.00 - Ich esse. (ich wasche mir Hände)
19.30 - ich lese ein Buch oder ich fern sehe. (die Entspannung)
21.30 - die Abend Toilette
22.00 - ich schlafen gehen.

Der Sonntag
8.00 - ich wache auf
8.05 - ich führe eine Morgengymnastik aus.
8.20 - ich gehe mich waschen. (die morgendliche Toilette)
9.00 - ich esse Frühstück
9.30 - ich gehe zu einer Kirche
10.00 - die Messe in der Kirche
11.00 - ich gewinne heim
11.30 wieder - an der frischen Luft
14.30 zurückzulegen - ich zu Mittag essen und ich wasche mir Hände
15.30 - ich besuche Verwandte.
19.30 - Ich esse. (ich wasche mir Hände)
20.00 - ich lese ein Buch oder ich fern sehe.
21.15 - Ich packe zu einer Schule 2
1.30 - ich wasche mich.
22.00- gehe ich schlafen.
1 5 1