Odpowiedzi

2009-11-07T19:42:39+01:00
To chlorofil. Dzięki niemu rośliny mogą przeprowadzać fotosyntezę.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:44:48+01:00
Zielony barwnik (chlorofil) pełni bardzo ważną funkcję dla roślin. Umożliwia on przebieg fotosyntezy, dzięki której roślina wytwarza glukozę ( cukier prosty), która później zostaje wykorzystana do wytworzenia energii. Energia, jak wiadomo, jest potrzebna wszystkim organizmom żywym.
6 4 6
2009-11-07T20:24:34+01:00
Zielony barwnik jest potrzebny do fotosyntezy. (krotko i na temat)
3 1 3