Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:47:47+01:00
1) nie biegamy
2)chodzimy tylko po wyznaczonym szlaku
3)nie palimy ognisk ani papierosów
4)nie wyrywamy roślin i nie depczemy trawników
5)nie płoszymy zwierząt
30 4 30
2009-11-07T20:22:23+01:00
No to tak:


NIiesmiecenie odpadkami i innymi rzeczami,
Chodzenie wyznaczonymi szlakami,
Nie ploszenie zwierzat,
Nie odalac sie trzeba od swoe grupy lub od rodzicow,
Bycie cicho. ;)
15 3 15