Odpowiedzi

2009-11-07T19:54:53+01:00
F=mh*g /g mh-masa chłopca
mh=F/g
mh=500N:10ms2 [kg*m/s2*m/s2=kg]
mh=50kg

Fc=(mh+mc)*g Fc=wartość siły h i ciała
Fc=(50kg+10kg)*10m/s2
Fc=60kg*10m/s2
Fc=600N

mcałkowite=50kg+10kg
mcałkowite=60kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:56:58+01:00
Jeśli założymy że przyspieszenie ziemskie = 10
D:
F₁-500N
g=10m/s²
m ciała - 10kg

f=m(chłopca)*g/g
f/g=m(chlopca)
m=500N/10=50kg
Chłopiec wazy 50kg
F₂=(50kg+10kg)*10
F₂=600N
Odp:Łączna masa wynosi 60kg, a siła jaką działa 600N.



1 5 1