Odpowiedzi

2009-11-07T19:57:59+01:00
Hemoglobina- czerwony barwnik krwi, białko zawarte w erytrocytach, którego zasadniczą funkcją jest przenoszenie tlenu - przyłączanie go w płucach i uwalnianie w tkankach.

klaspo- nie wiem musiał wystąpić jakiś błąd

chloroplast- otoczone podwójną błoną białkowo-lipidową organellum komórkowe występujące u roślin i glonów eukariotycznych. Są rodzajem plastydów.

jerych- nie wiem musiał wystąpić jakiś błąd
2009-11-07T20:10:14+01:00
Hemoglobina "oddechowy" barwnik krwi zawarty wewnątrz krwinek czerwonych (erytrocytów) przenoszący tlen.

Te 3 pojęcie to chyba:
Chloroplast (ciałko zieleni) – otoczone podwójną błoną białkowo-lipidową organellum komórkowe występujące u roślin i glonów eukariotycznych. Są rodzajem plastydów.

Jerycho – arabskie miasto położone w Judei, we wschodniej części Palestyny, w pobliżu rzeki Jordan. Miasto znajduje się pod administracją Autonomii Palestyńskiej.

Wydaje mi sie ze literki ci sie przestawily jednak nie potrafie odszyfrowac 2 pojęcia.
By moze: Glaspo - to firma z dobrymi tradycjami, wyspecjalizowana w przetwórstwie szkła
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:13:53+01:00
Hemoglobina- czerwony barwnik krwi, białko zawarte w erytrocytach, którego zasadniczą funkcją jest przenoszenie tlenu - przyłączanie go w płucach i uwalnianie w tkankach. Mutacje genu hemoglobiny prowadzą do chorób dziedzicznych: anemii sierpowatej, talasemii lub rzadkich chorób zwanych hemoglobinopatiami.

Jerych- arabskie miasto położone w Judei, we wschodniej części Palestyny, w pobliżu rzeki Jordan. Miasto znajduje się pod administracją Autonomii Palestyńskiej.

Klaspo- posiada kilka odrębnych znaczeń, jednak większość odnosi się do wyniku podziału czegoś na elementy lub podzbiory: Szkolnictwo


chloroplast- otoczone podwójną błoną białkowo-lipidową organellum komórkowe występujące u roślin i glonów eukariotycznych. Są rodzajem plastydów.