Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:04:57+01:00
Rodzaj rozmnażania bezpłciowego.
Wygląda to tak: organizm wytwarza organizm, on rośnie, a gdy osiągnie pewne rozmiary odczepia się i zaczyna ''żyć'' własnym życiem, rozwija się.
Tak rozmnażają się głównie parzydełkowce i gąbki.

3 5 3
2009-11-07T20:18:26+01:00
Pączkowanie jest to rozmnażanie przez "podział". Pączek rozwija się na pączku. I tak dalej.
1 1 1