Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:29:13+01:00
Rozchodzenie się zapachu dezodorantu/perfum w powietrzu, mieszanie soli i wody oraz atrament i woda.
Roztwór jest wynikiem wzajemnego oddziaływania cząsteczek rożnych substancji, kiedy jest możliwy ruch cząsteczek w stosunku do siebie oraz siły przyciągania cząsteczek danej substancji są mniejsze niż siły wzajemnie oddziaływających na siebie różnych roztworów to cząsteczki dążą do równomiernego rozłożenia za pomocą ruchów termicznych.

Dowody:
-ruchy Browna
-teoria Daltona
-teoria atomistyczna Demokryta
1 5 1
2009-11-07T20:31:46+01:00
Zad3
np. robienie herbaty, rozpryskanie dezodorantu, cukier w herbacie