Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:26:56+01:00
Drzewo->Kornik->Dzieńcioł->Jastrząb
Kapusta->Bielinek Kpustnik (gąsienica)->Szpak-> Kot
Kijanka->Larwa Ważki->Rybka->Zimorodek (taki ptaszek)
Roślinka (może być młoda Lipa)->Turkuć podjadek->Kret->Lis
Pszczoła->Osa->Szerszeń->Trzmielojad (taki ptaszek)
2009-11-07T20:30:16+01:00
1)trawa---zając---lis
2)porosty---renifery---wilki
3)zioła, grzyby---ślimaki---żaby---bocian
4)sosny---korniki---dzięcioły---jastrzębie
5)trawa---mysz---sowa
2009-11-07T20:31:23+01:00
Drzewo->Kornik->Dzieńcioł->Jastrząb
Kapusta->Bielinek Kpustnik (gąsienica)->Szpak-> Kot
Kijanka->Larwa Ważki->Rybka->Zimorodek (taki ptaszek)
Roślinka (może być młoda Lipa)->Turkuć podjadek->Kret->Lis
Pszczoła->Osa->Szerszeń->Trzmielojad (taki ptaszek)