Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T21:08:29+01:00
Pestkowiec śliwy jest mięsisty, zwykle zawiera jedno nasienie, zaś strąk grochu jest owocem suchym, zwykle wielonasiennym.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T23:43:26+01:00
Róznica polega natym że błoniasta i cienka jak np. w strąkach grochu są wieloowocowe a sliwa są to owoce zbiorcze jednoowocowe( czyli pestka) ,gruba i zdrewniała np. u śliwy, są to owoce pojedyncze owoce mięsiste i soczyste. Skolei grochu (endokarp) jest na ogół jednowarstwowa, może być błoniasta i cienka