Odpowiedzi

2009-11-07T21:27:00+01:00
Czy środowisko, w którym przebywam ma wpływ na moją osobę?
brak asertywności
słaby charakter
podporządkowanie

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T21:40:47+01:00
" Z kim przystajesz takim się stajesz " ten cytat to istna prawdą. Ludzie z którymi się zadajemy wywierają na nas taki wpływ, że się do nich upodobniamy cechami charakteru. [wymyśl tu coś jeszcze]

Argumenty:
-ludzie kierują naszym zdaniem, a my im się przystosowujemy
-nie chcemy być gorsi
-udajemy kogoś kim nie jesteśmy
4 4 4