Odpowiedzi

2009-11-07T20:40:22+01:00
P=axb
4x6=24cm2
4x9=36cm2
1,5x1,5=2,25cm2
44 3 44
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:41:32+01:00
Jakie wymiary może mieć prostokąt, którego pole jest równe:
a) 24 cm²
P=a*b =24 cm²
zatem
a=12cm , b=2cm lub
a=4cm, b=6cm lub a=3cm , b=8cm lub
a=1cm , b=24 cm
b) 36 cm²
P=a*b wtedy
a=6cm , b=6cm lub a=2cm , b=18 cm lub a=4cm , b=9 cm lub a =3cm ,b=12cm
c) 2,25 cm²
a=0,45 cm , b=5cm lub a=0,09cm , b=25cm lub a=1cm, b=2,25 cm
86 4 86
2009-11-07T20:52:09+01:00
A) P=a*b
P=2*12
P=24
b) P=6*6=36
c) 1,5*1,5= 2,25
42 3 42