Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T21:09:22+01:00
Najprostszym sposobem na zmniejszenie napięcia powierzchniowego wody jest dodanie jakiegoś detergentu np płynu do naczyń .
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T21:18:25+01:00
Zmienić napięcie powierzchniowe wody można przez detergenty wszelkiego rodzaju i przez mydła, a także poprzez temperaturę, bo gdy temperatura wzrasta to napięcie powierzchniowe wody się zmniejsza a gdy temperatura jest krytyczna to napięcie powierzchniowe spada aż do zera.

Tak mozna zmienić napięcie powierzchniowe.