Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:42:40+01:00
2009-11-07T20:42:58+01:00
Kontynent afrykański wyraźnie traci na znaczeniu jeśli chodzi o rudy miedzi, gdyż jeszcze w latach 60-tych pochodziło stąd ok. 25% światowej produkcji tego minerału. Niemal 80% afrykańskich rud miedzi eksploatuje się w kopalniach położonych w obrębie tzw. Pasa Miedziowego albo Miedzionośnego (ang. Copperbelt), na pograniczu Zambii i Demokratycznej Republiki Konga.
Także w RPA, Botswanie i Namibii
Rudy cynku i ołowiu – Maroko, Namibia, RPA, Tunezja
2009-11-07T20:43:14+01:00