Ich werde Wer kann mir sogar Roboter, die zur Schule gehen, für mich, und vielleicht können Sie einen Stern in der Hand zu fangen. Um der großen Vampir Traum zerstörte Schulen.
Ich weiB nicht, aber ich finde leben prima werfen.

Proszę o uproszczenie tych zdań i przetłumaczenie. Oraz potrzebuję jeszcze 4 zdań na temat świata za 100 lat. Z tłumaczeniem zaczynać się mają od:
Ich werde
lub
Ich weiB nicht, aber ich finde

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T21:07:00+01:00

Kto będzie umiał zrobić robota który, będzie chodzić do szkoły za mnie lub może uczyć się za mnie .Państwo łapią gwiazdę w dłoni. . Wokół tego dużego wampira sen niszczył szkolenie. Ja niewiem, ale że życie będzie świetne

.Ich weiB nicht, aber ich finde dass ein Leben viel leichter in 100 Jahren sein wird. Viel wird er sein der Roboter die helfen werden und sie erleichterten uns zu leben. Die Welt wird passieren der andere. Auf dem Grundsatz die Computer und die Elektronik handelnd.

ja niewiem ale uważam że za 100 lat życie będzie dużo łatwiejsze. Więcej będzie robotów które będą pomagały i ułatwiały nam życie. Świat stanie się inny. Działający na zasadzie komputerów i elektroniki.
2009-11-07T21:39:32+01:00
Kto może mi pomóc . może nawet roboty, które chodzą do szkoły, dla mnie, a może złapać gwiazdę w ręku. Aby marzyć o wielkim wampira zniszczonych szkół.
Nie jestem biały, ale uważam życie rzut oka.