Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:57:05+01:00
Pw=α/360*πr² zał. r>0

1.
3π = 30/360*πr²
3= 1/12r²
36 = r²
r=6

2.
3/2 π = 240/360*πr²
3/2=2/3r²
9/2=2r²
9/4=r²
3/2=r

3.
2π = 72/360*πr²
2=1/5r²
10=r²
r=√10
16 3 16
2009-11-07T20:58:31+01:00
A) 3pi/pi*r^2 = 30/360 = 1/12
r^2 = 12 *pi = 4*3*pi
r =2* pierw. kw. z ( 3*pi)
b)
[( 3/2)*pi]/ pi*r^2 =240/360 = 2/3
r^2 =[( 3/2)*3]:2 = 9/4
r = 3/2
c) 2pi/pi*r^2 = 72/360 = 1/5
r^2 = 2*5 = 10
r = pierw. kw. z 10
3 4 3
2009-11-07T21:21:26+01:00
A) 3 pi = 30/360 * pi *r do kwadratu
3pi=1/12 * pi * r do kwadratu / 1/12 * pi
3pi = 1/12 * pi = r do kwadratu
2 = r

b) 3/2 pi = 240/360 * pi * r do kwadratu
3/2 pi = 2/3 * pi razy r do kwadratu / 2/3 * pi
9/4 = r kwadrat
3/2 = 1

c) 2 pi = 72/360 * pi * r do kwadratu
2 pi = 2/10 * pi * r do kwadratu 2/10 * pi
10 = r do kwadratu
r = pierwiastek z 10
4 3 4