Odpowiedz na pytania : 1) Ilu ludzi pracowało przy budowie piramidy? 2)Jak długo ją budowano? 3) Z ilu kamiennych bloków ją zbudowano? 4) Ile kilogramów waży jeden blok? 5) Jaka była wysokośc piramidy Cheopsa? 6) Jaka figura geometryczna i o jakiej długości boku jest jej podstawa? Plis niech mi ktoś pomoże prosze.

3

Odpowiedzi

2009-11-07T21:15:14+01:00
1)Ilu ludzi pracowało przy budowie piramidy?
36 tysięcy ludzi

2)Jak długo ją budowano?
Niecałe 20 lat.

3) Z ilu kamiennych bloków ją zbudowano?
2,3 mln bloków

4) Ile kilogramów waży jeden blok?
około 2300 kg

5) Jaka była wysokośc piramidy Cheopsa?
147,0 m

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:51:54+01:00
1) Ilu ludzi pracowało przy budowie piramidy?
Przy budowie tej piramidy pracowało 30-40 tysięcy robowników.
2)Jak długo ją budowano?
Budowano ją ponad 20 lat.
3) Z ilu kamiennych bloków ją zbudowano?
Zbudowano ją 2 300 000 kamiennych bloków
4) Ile kilogramów waży jeden blok?
Jeden blok ważył 2,5 tony.
5) Jaka była wysokośc piramidy Cheopsa?
Wysokość piramidy Cheopsa to 2m wysokości.
6) Jaka figura geometryczna i o jakiej długości boku jest jej podstawa?
Boki podstawy mają ok. 230m długości, a figura to trójkątna.

Wydaje mi się ze dobrze i ze pomogłam ; )
2 4 2
2009-11-07T23:47:38+01:00
1)około 40 tysięcy ludzi.
2)około 20 lat.
3)2,3 mln. kamiennych bloków.
4)2, 5 t. ( największe nawet 15.0 t)
5)146.6 m , ścięty wierzchołek piramidy spowodował, że jej wysokość zmalała do około 137,0 m.
6) trójkąt , długość boków podstawy wynosi 108 metrów,