Odpowiedzi

2009-11-07T21:15:11+01:00
7:0,116/-1,28 + (1,77:2)=?

7:0= przez zero się nie dzieli(niewykonalne
116/-1=-116
28+(1,77:2)=28+0,885=28,885
1 4 1
2009-11-07T21:22:27+01:00
7:0,116/-1,28 + (1,77:2)=(60,34/-1,28)+0,885= -47,14+0,885=-46,255

1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T21:29:08+01:00
7:0,116/-1,28 + (1,77:2)= 60,34/-1,28+0,885= 47,14+0,885= 48,025

Ale wynik jest w przybliżeniu, można by też zamieniać na ułamki niewłaściwe, ale ja policzyłam na zaokrągleniach dziesiętnych.

Pozdrawiam