Prosze o szybkie przetłumaczenie na polski ^^
Ive been living with a shadow over head
Ive been sleepin with a cloud above my bed
Ive been lonely for so long
Trapped in the past, I just cant seem to move on


I've been hiding all my hopes and dreams away
Just incase I ever need them again someday
Ive been setting aside time,to clear a little space in the cornners of my mind


All I want to do is find a way back into love
I cant make it through without a way back into love
ohh


I've been watching but the stars refuse to shine
Ive been searching but I just dont see the signs
I know that its out there
Theres got to be something for my soul somewhere


I've been looking for someone to shed some light
Not just somebody to get me through the night
I could use some direction, and I'm open to your suggestions


All I want to do is find a way back into love
I cant make it through without a way back into love
and If I open my heart again
I guess Im hopin you'll be there for me in the end

There are moments when I dont know if its real
or if anybody feels the way I feel
I need inspiration, not just another negotiation


All I want to do is find a way back into love
I cant make it through without a way back into love
and If I open my heart to you
Im hopin you'll show me what to do
and if you help me to start again
you know that I'll be there for u in the end


2

Odpowiedzi

2009-11-07T21:59:59+01:00
Jezuu to jest ta sliczna piosenka z music and lyrics - prosto w serce ktore dzis leci na tvn po mam talent ;P ogladaj od poczatku ten film bo na poczatku jest najlepszy jest sliczna dooobra juz tlumacze...

zylem z cieniem nad glowa
spalem z chmura ponad moim lozkiem
tak dlugo bylem sam
nauczony przez przeszlosc, wydawalo mi sie ze ide do przodu

chowalem wszystkie moje sny i marzenia
wykluczajac ze bede ich jeszcze kiedys potrzebowal
tracilem czas,by oczyscic mala przestrzen na przystankach mojej duszy

wszystko co chce zrobic to odnalezienie drogi powrotnej do milosci
nie moge tego zrobic po prostu bez pozostawienia drogi powrotnej do milosci
och

patrzalem ale schody odpadkow zaczely swiecic (eee cos chyba nie tak przedtlumaczylam)
szukalem, ale nie widzialem podpisow
weim ze ich tu nie ma
Gdzies musi byc cos dla mojej duszy

szukalem kogos kto mial w sobie troche swiatla
nie po prostu kogos kto by ze mna przeszedl noc
mogle uzywac jakis rozkazow, i jestem otwarty na sugestie


wszystko co chce zrobic to odnalezienie drogi powrotnej do milosci
nie moge tego zrobic po prostu bez pozostawienia drogi powrotnej do milosci
i to znow otwiera moje serce
zgaduje ze mam nadzieje ze bedziesz tu dla mnie do konca

sa momenty w ktorych nie weim czy to prawda
albo czy ktokolwiek czuje sie tak jak ja
potrzebuje inspiracji, nie kolejnej negocjacji


wszystko co chce zrobic to odnalezienie drogi powrotnej do milosci
nie moge tego zrobic po prostu bez pozostawienia drogi powrotnej do milosci
i jesli to otworzy dla ciebie moje serce
to ma nadzieje ze pokazesz mi co robic
i jesli mi pomozesz zaczac od nowa
ze bede tu dla ciebie do konca







Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:49:27+01:00
Ja żyłam z cieniem nad głową
Spałam z chmurą w moim łóżku

Byłam samotna zbyt długo
Złapana w pułapkę w przeszłości
Wydaję się że nie mogę się przesunąć

Ukrywałam wszystkie moje nadzieje i marzenia daleko
po prostu.... ja zawsze potrzebowałam ich jeszcze raz pewnego dnia
umieszczałam na uboczu czas do oczyszczenia malutkiego miejsca w moich myślach

Wszystko czego chce to znaleźć drogę w miłości
ja nie mogę obmyślić drogi powrotnej do miłości

Będe obserwować lecz gwiazdy zachodzą
Będę szukać ale ja nie widzę znaków
Wiem że to jest poza mną
Tam otrzymam coś dla mojej duszy gdzieś

Będę patrzeć na kogoś kto zrzuci trochę światła
nie na kogoś kto przetrzyma mnie przez długi wieczór