Odpowiedzi

2009-11-07T21:42:00+01:00
Jakieś sklócenie ludzi,rozluźnienie języków??
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T21:42:42+01:00
Wieża babel zamęt, chaos, pomieszanie, brama boga o to chodzi??
2 5 2
2009-11-07T21:47:25+01:00
Znaczenie historyczne: zikkurat zbudowany przez babilończyków, na najwyższym tarasie zikkuratu wznosiła sie kaplica, gdzie składano ofiary
Znaczenie symboliczne:wielki zament lub miejsce gdzie ludzie mówią różnymi językami