Odpowiedzi

2009-11-07T21:41:32+01:00
G=9,81 m/s²≈10 m/s²
m=1kg

F=m*g
F=10m/s² *1 kg= 10N
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T21:43:34+01:00
Dane:
g=10N/kg
m=1kg
Szukane:
F=?
Wzór:
F=g*m
Rozwiązanie:
F=10N/kg*1kg=10N (skaracamy kg, zostają niutony)
Odp:. Przyciąganie wynosi 10N.

___________________________________________________________________

Jak możesz, daj Najlepsze:* Z góry dzięki. : )
2 5 2
2009-11-07T21:55:51+01:00
M=1kg
g=10m/s²

Fg=mg
Fg=1×10
Fg=10N
2 3 2