Odpowiedzi

2009-11-07T21:44:15+01:00
Grecy I rzymianie czcili bógów przez danine. Czasem nawet zabijali własne dzieci jako ofiarę dla Boga.
2 2 2
2009-11-07T21:44:32+01:00
Składając ofiary, modląc się do nich, czcząc ich o to chodzi?
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T23:27:31+01:00
Grecy i Rzymianie czcili swoich bogow poprzez stawianie im posągow , świątyń i składając im ofiary oraz modląc sie do nich.Czasami poświecali rownież swoje dzieci.
2 5 2